Co jsme jinde neřekli

Vyhýbejte se foliím neznačkových výrobců, ušetříte si mnoho starostí a nákladů na jejich odstranění. Tyto folie jsou lacinější než od renomovaných výrobců a láce je zde dosahována na úkor kvality. Folie nejsou sputerované, ale probarvované organickými barvivy, takže mnohdy již za několik měsíců dochází ke změně barvy, rozměrová nestálost vede ke tvorbě trhlin, bublinek a dalším nežádoucím jevům.
Na kvalitní folie poskytujeme mnohaleté záruky a to jednak na kvalitu folie samotné a rovněž na kvalitu montáže. Při vybírání folie mějte na paměti, co je Vaší prioritou. Zda je to úspora nákladů na vytápění, nebo snížení intenzity slunečního svitu, ochrana před UV zářením, případně hledisko bezpečnostní. Pak si zvolíte tu správnou folii, která Vám bude nejvíce vyhovovat.
Zákazník by měl předem vědět, že jakoukoliv vadu skla folie zvýrazní. Mnohdy až po aplikaci folie na skla automobilů zjišťujeme, že auto bylo opravované, svářeno elektrickým obloukem a skla jsou plná napečených okují strusky, která není při běžném pohledu vidět. Leccos lze při montáži zachránit, ale některé vady jsou neodstranitelné.
Montáž by se měla odehrávat pokud možno v bezprašném prostředí, nebo navozením zvýšené vlhkosti vzduchu tuto bezprašnost snížit na únosnou mez. Veškeré nečistoty ovlivňují výsledný dojem.
Při montážích na skla automobilů doporučujeme alespoň dva dny nestahovat okna a nechat tak folie dokonale přilnout. U některých folií může být v prvních dnech patrný šedavý závoj, který vzniká reakcí lepicí vrstvy se separačním roztokem. Tento závoj zmizí po vyschnutí separačního roztoku.
Při montáži je nezbytné, aby okolní teplota byla vyšší než 5oC a teplota nesmí poklesnout pod bod mrazu ještě jeden den po montáži. Čím nižší je okolní teplota, tím déle trvá vysychání folie.